Tuesday 12 December 2017

Dcb forex


Kursy akcji. DCB Bank Ltd. DCB Bank Ltd.10 Mar, 2017, 01 03PM IST. To ma informować, że M S Link Intime India Pvt Ltd Rejestrator i Agenci Transferu RTA Banku poinformował o zmianie Biura Zarejestrowanego i Bombaju Działy z mocą od 25 02 2017 Z C-13, Pannalal Silk Mills Compound, LBS Marg, Bhandup W, Bombaj-400 078 Do C-101, 247 more. This informuje, że rejestrator Mime Intime India Pvt Ltd i transfer Agenci RTA Banku poinformowała o zmianie oddziału zarejestrowanego biura i operacji w Mumbaju z mocą od 25 02 2017 Z C-13, Pannalal Silk Mills Compound, LBS Marg, Bhandup W, Mumbai-400 078 Do C-101, 247 Park, LBS Marg, Vikhroli W, Mumbai-400. Komunikat prasowy z posiedzenia Zarządu 07 marca 2017 r., Godz. 25.00 IST. Zarząd Banku, na posiedzeniu w dniu wtorek, 07 marca 2017 r., Zatwierdził i Rasing kapitału w drodze emisji Akcji Zwykłych do Kwalifikowanych Kupujących Instytucjonalnych w wysokości R 400 rubry rocznie Czterysta w tym premia z tytułu udziału w kapitale zakładowym ii zmiana w zł. Zarząd Banku, na spotkaniu we wtorek, 07 marca 2017 r. zatwierdził i Rasing kapitału w drodze emisji Akcji Własnych Akcjonariuszom Kwalifikowanych Kupujących Instytucjonalnych stopień 400 Rupii Rupii Rupia Czterysta Crores tylko włącznie z premią z akcji ii Zmiana miejsca prowadzenia i sprawdzania rejestrów, zwrotów itp. oraz iii Poszukiwanie zgody Członków Banku za wyżej wymienione głosowanie elektroniczne głosowanie elektroniczne i upoważnienie Przewodniczącego , MD Zniżka na Postępy Rachunkowe, które przyczyniły się do uzyskania 1354 11 Cr wartości sprzedaży 79 72 całkowitej sprzedaży, przychodu z inwestycji, które przyczyniły się 307 78 Cr do wartości sprzedaży 18 12 całkowitej sprzedaży, odsetek, które przyczyniły się 32 81 Cr do wartości sprzedaży 1 93 z całkowitej Sprzedaż i odsetki od sald z RBI i innymi funduszami międzybankowymi, które przyczyniły się 3 77 Cr do wartości sprzedaży 0 22 całkowitej sprzedaży za rok kończący się 31 marca 2018 roku. Bank zgłosił aktywa niekomercyjne brutto Zobowiązania brutto od Rs 227 93 Cr 1 55 aktywów ogółem i aktywa netto z tytułu innych aktywów trwałych NPA netto Rs 108 04 Cr 74 aktywów ogółem. W kwartale zakończonym 31-12-2018 firma poinformowała o jednostkowym dochodzie odsetkowym 426 54 W górę 5 46 z ostatniego kwartału Przychody z tytułu odsetek 404 46 Cr i więcej 22 78 z ubiegłego roku tego samego kwartału Przychody z tytułu odsetek 347 40 Cr Bank odnotował zysk netto po opodatkowaniu w wysokości 51 30 Cr w ostatnim kwartale. Alert Watchlist Portfolio. DCB Bank Ltd. Your Directors ma przyjemność przedstawić Roczne Sprawozdanie DCB Bank Ltd, zwane dalej Bankiem Your Banku DCB Bank wraz z zbadanymi sprawozdaniami finansowymi za rok 2018. W 2018 roku Bank opublikował zysk operacyjny w wysokości 349 039 Rs FY 2018 Rs 277 45 crore i zysk netto 194 52 crore FY 2018 Rs 191 18 crore. Total Assets wzrosła o Rs 2,986 23 crore i osiągnęła Rs 19,118 52 crore na 31 marca 2018 R 16,132 29 crore jak na 31 Marzec 2018. Lokaty klientów wzrosły o 1.702 Rs w wysokości 870 mld koron i zaliczek wzrosły o 2 456 33 crore Bank osiągnął ogólny cel PSL na cele kredytowej sektora bankowego priorytetowego zgodnie z wymogiem RBI Banku Rezerwy Inwestycyjnej. NIM Net Profit Margin wzrosła do 3 94 w 201 201 r. z 3 72 w roku 2018 a bieżący i Rachunki oszczędnościowe Wskaźnik CASA wynosił 23 4 na dzień 31 marca 2018 r. Wskaźnik rentowności do wskaźnika dochodów zmniejszył się do 58 4 w 2018 r. Z 58 8 w roku finansowym 2018 r. Całkowity koszt banku wzrósł głównie ze względu na wzrost liczby oddziałów, wolumenów i wzrostu liczby personelu. Całkowita sieć oddziałów wyniosła 198 na dzień 31 marca 2018 r. 154 na 31 marca 2018 r., a sieć bankomatów wzrosła do 410 na dzień 31 marca 2018 r. 328 na dzień 31 marca 2018 r. Inne niż Podatek wzrósł do 87.9 miliona rupii w 2018 r. Z 69 miliardów koron rocznie w roku finansowym 2018. Wzrost ten spowodowany był przede wszystkim rezerwami na istniejące i ślady NPA ze świeżych produktów, większą płynnością i rezerwą na rzecz aktywów standardowych. crore na 31 marca 2018 r od R 186 07 crore na 31 marca 2018 r. Ogólny współczynnik pokrycia rezerw obowiązkowych NPA na dzień 31 marca 2018 r. wynosił 77 55 NPA netto spadły do ​​poziomu 97 46 crore na dzień 31 marca 2018 r. w porównaniu do 105 70 mld Rupii na dzień 31 marca , 2018. Współczynnik adekwatności kwa - sowej CAR w ramach Bazylei III na dzień 31 marca 2018 r. Wyniósł 14 11 14 95 w ramach Bazylea III na dzień 31 marca 2018 r. W marcu 2018 r. Bank wyemitował obligacje na stopie II na poziomie Bazylea III i podniósł kapitał kategorii Tier II z 86 60 crore. Od 2009 roku Bank ma zamiar utrzymać wskaźnik Tier I Adequacy Ratio w wysokości ponad 10 50 procent, który Bank chce kontynuować plan ekspansji oddziałów na najbliższe 18-24 miesiące, oczekiwany wymóg dodatkowy kapitał na wzrost zaliczek, regulacje Bazylea III, podwyższenie stawki podatku dochodowego w 2017 r., itd. wymagają konsolidacji kapitału bankowego pierwszej kategorii na rynku, dlatego też Rada uzgodniła skupienie się na wzmocnieniu bilansu i kapitału zakładowego I nie zaleca dywidenda na rok 2018. DYSKUSJA I ANALIZA ZARZąDU. Wizja Banku ma być najbardziej innowacyjnym i elastycznym bankem sąsiedzkim w Indiach obsługującym przedsiębiorców, osoby prywatne i firmy Zgodnie z naszą wizją zaczęliśmy wdrażać nową strategię w 2017 roku, zakończony 6 lat Bank nadal osiąga znaczny postęp i poprawia widoczność we wszystkich aspektach swojej działalności W celu przyspieszenia tempa biznesu, w październiku 2018 roku Bank ogłosił plan zwiększenia sieci oddziałów o 150 oddziałów w 24 miesięcy. Biorąc pod uwagę jej nieodłączne atuty, sieć oddziałów i wiedzę ekspercką, rynek docelowy Banku to głównie samozatrudnieni drobni handlowcy, handlowcy, MSME i MŚP. Bank zdecydował się na ograniczoną obecność w segmencie świadczonych usług. MSME MŚP odgrywa bardzo ważną rolę w rozwoju gospodarki indyjskiej W nadchodzących latach nasza wyjątkowa inicjatywa Wyróżniająca Premiera w Indiach jest jak mają bardzo korzystny wpływ na sektor małych i średnich MSM w naszym kraju. Sektor MSME odgrywa kluczową rolę w gospodarczym i społecznym rozwoju kraju Poniżej przedstawiono kilka ważnych informacji na temat sektora MSME. Liczba przedsiębiorstw pracy 49 milionów, Zatrudnienie 111 milionów. Urban 45, Rural 55. Produkcja 32, Serwis 68. Właściciel indywidualny 94. Wartość rynkowa środków trwałych INR 13.637 miliardów. Źródło Raport Roczny 2017 15 Rząd Indii, Ministerstwo Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwo. Ponadto, zgodnie z badaniami DNA w czerwcu 2017 r., Indyjska siła robocza składa się z 51 osób prowadzących działalność na własny rachunek. DCB Bank Customers. Your Bank zajmuje się wszelkimi rodzajami samozatrudnionych małe przedsiębiorstwo na przykład Trader, Commodity, Gold Trader, Trader Vegetable, Agent Komisji, Retailer, Właściciel Restauracji, Caterer, Baker, Dostawca automatów, Konsultant, Doktor, Wykonawca, Decorator wnętrz, Software Designer, salon kosmetyczny, salon piękności, drukarka, elektryczne Inżynier, młynarz, młyn, młynarz, sklep spożywczy, cegła, budowniczy, fabricator, artysta, pisarz, naprawa samochodowa, naprawa statków, apteka, specjalista komputerów, producent mebli, strój roboczy, sklep odzieżowy, krawiectwo mody, , Agri Processor, Dealer Pestycydów, Dealer samochodowy, Dealer złomu, Dostawca piśmiennictwa, Dealer FMCG, Narzędzie Narzędzie, Agri Input Dealer, Dealer Ciągników, Producent Tworzyw Sztucznych, Materac Producent, Dostawca wody, klasy komputerowe, Interne t Caf, klasy coachingu, operator turystyczny, właściciel hotelu, przewoźnik, przedstawiciel ds. sprzedaży biletów, agencja CF Agent itp. Lista zawodów pracujących na własny rachunek jest nieograniczona Rynek docelowy to przede wszystkim mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno w sektorze produkcyjnym, jak i usługowym - patrz MSMED Act, 2006 Większość kredytów dla sektora MSME kwalifikuje się do zaciągania pożyczek sektorowych na priorytety Szacuje się, że w segmencie samozatrudnienia dla Banku w segmencie samozatrudnienia dla Banku Bank prowadzi 89 rachunków CASA i 87 kredytów hipotecznych. W 2018 r. ICRA wyznaczyła stabilne ratingi dla długoterminowego banku DCB Podporządkowane zadłużenie Bank nadal korzysta z ratingu CRISIL A1 dla Certyfikatów Depozytów i Krótkoterminowych Depozytów Lokalnych oraz ratingu ICRA A1 dla krótkoterminowych depozytów stałych. Bank otrzymał wiele nagród i wyróżnień w 2018 roku. Doskonałość w dziedzinie Transformacji za Projekt Neo z IDC Insights. Nagroda Digital Business Leader dla firmy R Venkattesh Head Operations, Technology and Human Resources z IDC Insights. Nagroda Innowacyjna Produktu dla DCB Zippi przez Frontierskie Banki Finnoviti 2018. Nagroda za Wirtualizację Serwerów z Nagrody Data Technology Business Technology 2018. Nagroda za Optymalizację Centrum Danych za pośrednictwem Nagrody Technologii Biznesowych Data Quest 2018. Oprócz powyższego, Dyrektor Zarządzający Banku i Dyrektor Generalny Oficer Murali M Natrajan pojawił się na stronie tytułowej "Banking Frontiers" w artykule "Sterowanie DCB" na właściwym kursie. Od października 2018 r. Bank ogłosił zamiar zwiększenia liczby oddziałów o 150 w ciągu 24 miesięcy , w 2018 r. bank zwiększył swoją sieć oddziałów o 44 oddziały 22 w sektorze detalicznym, a 22 w sektorze bankowości AGRI i Inclusive Banking rok zakończony 198 oddziałami 120 w handlu detalicznym i 78 w banku AIB w 18 stanach i 2 związkowych terytoriach Około 24 procent oddziały były na terenach wiejskich i 27 procent w obszarach półmiejskich Celem Banku jest stworzenie jednolitego wyglądu we wszystkich oddziałach w celu zapewnienia klientom s o znanym wyglądzie i przyjemnym doświadczeniu Zgodnie z istniejącym modelem biznesowym nowe oddziały mają osiągnąć rentowność nawet w okresie od 18 do 22 miesięcy Aby zwiększyć wielkość działalności i zapewnić doskonałą obsługę dla klientów, Bank przyjął koncepcję sprzedaży wszystkie produkty związane z obszarem zlewiska we wszystkich oddziałach Bank posiada kompetentną jednostkę szkoleniową ds. zasobów ludzkich w celu zapewnienia wszechstronnego szkolenia we wszystkich lokalizacjach. Aby poprawić ogólną wydajność, kontrole i obsługę klienta, Bank wzmocnił strukturę organizacyjną zarządzania oddziałem sieć Pojęcie Cluster Operations Operations Managers CSOM została wprowadzona Cała sieć została zgrupowana w zarządzane klastry w celu bliższego nadzoru. Zapewnia to także nowe możliwości kariery dla Tellers i Operations Managers W roku 2018 zespół Branch Operations uprościł i zautomatyzował kilka procesów w celu poprawa produktywności i zapewnienie lepszego klienta, np perience Kontrola ryzyka i kontrola procesu zostały również wzmocnione. Bank zwiększył swoje bankomaty z 328 w roku 2018 do 410 lat w 2018 r. Bankomaty działają prawidłowo, a wykorzystanie stale rośnie W marcu 2018 r. Bank uruchomił pierwszy w Indiach Aadhaar bazowy biometryczny fi ngerprint ATM na zasadzie pilotażowej Aby korzystać z bankomatów biometrycznych do odczytu z bankomatu biometrycznego Aadhaar, należy wprowadzić ich numer Aadhaar zarejestrowany w banku i po prostu umieścić jego wydruk po wydrukowaniu zapytania przez bankomat Nie ma potrzeby zapamiętywania kodu PIN ATM w nadchodzącym roku wiele istniejących bankomatów prawdopodobnie zostanie uaktualnionych do bankomatu biometrycznego opartego na Aadhaar. Bankowość detaliczna posiada obszerny asortyment produktów depozytowo-depozytowych Retail ma 120 oddziałów pod koniec 2018 roku. Duża część obowiązków bankowości detalicznej ma stale zwiększać CASA salda W roku 2018 w porównaniu z rokiem poprzednim salda CA wzrosły o 13%, a salda SA wzrosły o 21 procent, podczas gdy ogólny wzrost CASA wynosił 18 procent w porównaniu z rokiem poprzednim. Portfel i Micro Mortgage Business. Portfel to główny produkt Banku skierowany przede wszystkim do segmentu prowadzącego działalność na własny rachunek, oferujący zindywidualizowane rozwiązania, które stanowi około 43 procent zaliczek Banku. wszystkie oddziały oferują pożyczki hipoteczne dla hipotecznych kredytów hipotecznych W celu wsparcia wzrostu działalności, dedykowane zespoły handlowe są obecne w 99 lokalizacjach w Indiach Mikro lub małe kredyty hipoteczne z biletami są najbardziej przydatne dla klientów z kategorii Tier 2 do lokalizacji Tier 6 Wiele obszarów wiejskich i półmiejskich obszary są dochodami z sektora niezorganizowanego Czasami trudno jest uzyskać dowód zdolności do zwrotu W związku z tym Bank musi mieć możliwość oceny dochodów gospodarstw domowych w celu ustalenia uprawnień osobistych Dyskusja z klientem jest istotną częścią ocena kredytowa Celem pożyczki między innymi może być budowa domu, zakup domu, naprawa domu, poprawa jakości biznesu, małżeństwo i edukacja W roku 2018 Bank podjął znaczne wysiłki na rzecz poprawy produktów, usprawnienia procesów i kontroli jakości portfela. W 2018 r. hipotekę detaliczną zwiększyła się o około 25 procent w stosunku do roku poprzedniego. Budowa mieszkań i zapewnienie mieszkań jest krytyczną częścią rosnącej gospodarki Indie mają ogromną populację, która nie ma własnego mieszkania Dla banków, finansowanie budowy jest dobrą okazją Jednak istnieje wiele zagrożeń, które należy wziąć pod uwagę W ostatnim 12 miesięcy bank ostrożnie buduje niewielką ekspozycję w branży finansów budowlanych. Skupia się na renomowanych konstruktorach, którzy mają silny utwór, który kieruje użytkowników końcowych do domów po przystępnych cenach, głównie do średnich i niższych dochodów. pomogła również w wspieraniu wzrostu CASA w pobliskich oddziałach działalności handlowej CV. CV ponownie uruchomiony w roku 2017 i jest oferowany w 53 lokalizacjach Głównym celem ponownego rozpoczęcia działalności było poprawienie zdolności Banku do osiągnięcia PSL Ponad 85 procent portfela CV mieści się w PSL Chociaż warunki gospodarcze były słabe, do tej pory jakość portfela utrzymywane na akceptowalnym poziomie CV jest nadal niewielką częścią ogólnych zaliczek Banku Wzrosło o około 67 procent w porównaniu z rokiem poprzednim. Złoty wobec Gold. Loan przeciwko Gold oferowany jest w niemal wszystkich branżach Retail i AIB W 2018 roku , w ramach inicjatyw związanych z doskonaleniem procesów, Bank wdrożył proces rozliczania pożyczki na 1 godz. w wielu oddziałach. Klienci byli zachwyceni nowym procesem i dali Bankowi doskonałą opinię. W 2018 r. w porównaniu z rokiem poprzednim karty Force CIF wzrosła o 4 procent Jednak liczba transakcji Point of Sale POS wzrosła o 24 procent w stosunku do roku ubiegłego Liczba transakcji handlu elektronicznego wzrosła o 66% w porównaniu z rokiem poprzednim Zgodnie z wymogami RBI, Bank rozpoczął wystawianie kart debetowych opartych na układach scalonych, dla odpowiednich systemów z mocą od 1 lutego 2018 r. Karty płatnicze niebędące kartą płatniczą. DCB to unikalny produkt oferowany przez Bank i jest preferowana karta dla segmentu pracującego na własny rachunek, który nie jest w stanie dostarczyć wystarczającego dowodu dochodu lub nie ma akceptowalnego wyniku kredytowego W roku 2018 w porównaniu z rokiem poprzednim CIF wzrósł o 27 procent, liczba transakcji na POS wzrosła o 33 procent i liczba transakcji handlowych w handlu elektronicznym wzrosła o 55 procent. Karta prepaid Janajeevan z podziałem na instytucje bankowe. Bank uruchomił pierwszą w Indiach pierwszą kartę prepaid pod kątem wypłacania niewielkich pożyczek przez firmę Janalakshmi Microfinance w roku 2017. Produkt ten jest zarządzany we współpracy z Fundacją Jana Urban Foundation program ma na celu zapewnienie bezgotówkowego wydatkowania, który ma znaczący pozytywny wpływ na integrację finansową W 2018 r. łączna liczba kart wydanych ponad 36 lakhs Jak wspomniano w poprzednim że program zdobył dwie prestiżowe nagrody za najlepszy produkt prepaidowy roku na V Międzynarodowych Nagrodach IAMAI b Najbardziej Innowacyjna Karta Prepaid w Finnoviti 2018. Rozdzielanie funduszy i ubezpieczenia wzajemnego. Bank dystrybuuje fundusze wzajemne, ubezpieczenia na życie i Ubezpieczenia ogólne dla nowych i istniejących klientów To pomaga w pogłębianiu relacji z klientami z depozytami i depozytariuszami. Tradycyjna bankowość społecznościowa Wraz z wizją wzmocnienia bankowości sąsiedzkiej, Bank utworzył odrębne pionowo w 2017 roku, mając na uwadze indywidualną uwagę na klienci wspólnotowi i odzyskanie utraconych relacji W 2018 r. w porównaniu do ubiegłego roku tradycyjne depozyty bankowe wzrosły o 10 procent, a polepszenia wzrostu o 41 procent. Niepubliczne przedsiębiorstwo NRI w Indiach. W 2018 r. wkład depozytów NRI wynosił około 10 procent Bank robi stały postęp, wykorzystując relacje z Diamentową Grupą Banków DTB w Diamond Trust Bank Wschodnia Afryka W ciągu roku pozyskano około 1.300 nowych klientów Działalność kontynuuje wzrost powiązań z innymi bankami w Afryce Wschodniej i na Bliskim Wschodzie Prawdopodobnie poprawi się korespondencję z bankowością, przekazami pieniężnymi i finansami handlowymi Bank ma klientów w 127 krajach Depozyty NRI osiągnęły wzrost o około 25 procent w 2018 r. W porównaniu z rokiem poprzednim. Stanowi to ważną funkcję dla Banku Pomaga w dostarczaniu klientom terminowych przypomnień, a także zapewnić jakość portfela Bankowe w domu kolekcje, które jest wspólnym narzędziem dla wszystkich produktów znajduje się w 117 lokalizacjach w Indiach W celu pomocy kolekcjonerom bankowym, Bank wprowadził m Zdobądź inteligentną aplikację telefoniczną, która pomaga w dostarczaniu generowanych generowanych wpływów w elemencie Aplikacja natychmiast zapewnia aktualizację systemu kredytów w czasie rzeczywistym pomagając poprawić efektywność i zapewnić klientom wygodę. W celu zwiększenia produktu i dystrybucji, Bank stale poszukuje możliwości tworzenia owocnych sojuszy z podmiotami, które mogą mieć podobne cele biznesowe. Obecnie Bank posiada kilka sojuszy. Biuro Ubezpieczenia Korporacyjnego Birla Sunlife Ubezpieczenia na Życie. ICICI Lombard Ogólne Ubezpieczenie Korporacyjne Ubezpieczenia Ogólne. Annapurna Microfinance, Lok Management Services, New Opportunity Consultancy, Pahal Financial Services, Forum People's Forum, Taraashna Services Korespondenci korporacyjni JLG SHG Microenterprise Depozyty Oszczędności Zwierząt. Western Union Business Solutions USA Usługi technologiczne Przelewy walutowe. Weizmann Forex Referral Agent Handel powiązane przelewy zagraniczne. Paul Merchants, Thomas Cook Referral Agent Sprzedaż powiązanych przelewów. Usługi kredytowe TVS dotyczące klientów z pożyczkami automatycznymi. Janalakshmi Financial Services, IIFL, SKF Microfi nance, markowa karta prepaid Madura Microfinance Co. Satin Creditcare Network, Utkarsh Microfi nance, Annafurna Microfi nance, Swfhimaan Microfi nance, Taraashna Usługi Bajaj Allianz Rozliczenie Świadczeń Śmierci na Prepaid Card. Znacząca MSME i MSP w gospodarce Indii oraz strategia Banku w zakresie realizacji tego segmentu zostały już wspomniane wcześniej w tej dyskusji Bank stworzył solidne możliwości sprzedaży, gwarantowania i monitorowania portfela w celu zwiększenia MSME Działalność dla małych i średnich przedsiębiorstw, oferująca szeroką gamę produktów i zindywidualizowane usługi, w tym Foreign Exchange, Cash Management, Finanse handlowe i Bankowość Internetowa Bank nawiązał wiele nowych oddziałów w Tier 2 do Tier 6 w celu specjalnego ukierunkowania MSME SME Celem jest stać się partner biznesowy tego żywiołowego segmentu gospodarki Gospodarka indyjska przeżywa trudny okres, a MSME MŚP są dotknięte Z uwagi na obecną sytuację Bank podjął bardzo ostrożne podejście W 2018 r. MSME SME Advances wzrosła o ok. 17 procent w porównaniu z rokiem poprzednim. Bankowość korporacyjna jest obecna w Indiach z regionalnymi biurami w Ahmedabad, Bengaluru, Chennai , Delhi, Hyderabad, Kolkata i Bombaj Celem działalności jest zapewnienie pełnego zakresu komercyjnych rozwiązań bankowych obejmujących wymianę walutową, finansowanie handlu i zarządzanie środkami pieniężnymi W 2018 roku Bank dodał 23 nowe relacje z Bankowością Korporacyjną Bank ma silne ubezpieczenie zespołu i systemów kredytowych w celu uwzględnienia nieodłącznego ryzyka związanego z ekspozycją na korporacyjne banki. Kładzie się nacisk na budowę portfela zabezpieczonego rozwoju i budowanie długoterminowych relacji z domami dużych i średnich przedsiębiorstw wysokiej jakości. Regularny przegląd istniejącej ekspozycji odbywa się w celu zainicjowania terminowego działanie w przypadku pojawienia się nowych zagrożeń Ponieważ w wielu sektorach stale napotykały na warunki ekonomiczne, w 2018 r. wystąpiliśmy z kilkoma ekspozycjami, które doprowadziły do ​​zmniejszenia ogólnych postępów w zakresie bankowości korporacyjnej W wyniku wdrożenia systemów wczesnego ostrzegania i zarządzania nimi w odpowiednim czasie ryzykowne ekspozycje, jakość portfela bankowości korporacyjnej pozostała stabilna. BIZNES ANGIELSKI I BANKINGOWEJ AIB. AIB to odrębne b powstała w celu osiągnięcia integracji finansowej Pod koniec 2018 r. jednostka ta miała 78 oddziałów Istnieje wiele możliwości oferowania prostych, ale innowacyjnych produktów wspieranych przez zaawansowane technologie na obszarach wiejskich i półmiejskich w Indiach Wiele nowych oddziałów znajduje się w Poziom 2 do lokalizacji w Tier 6 Nieustannie stara się zaspokoić niekapitalizowaną populację kraju poprzez szeroki wachlarz produktów, np. Konta oszczędnościowe o zerowym bilansie, małe powtarzające się konta depozytowe, małe pożyczki w celu dopasowania do przychodów i cyklu przepływu gotówki AIB koordynuje całokształt wysiłków PSL dla Banku i jest przede wszystkim odpowiedzialny za osiągnięcie celów związanych z finansową integracją W 2018 r. AIB Advances wzrosło o 39 procent w stosunku do roku ubiegłego. Pan DAN YANJAN PMJDYM w styczniu 2018 r. Bank aktywnie uczestniczył w PMJDY i otworzył 19.413 rachunków Bank udostępnił karty debetowe RuPay dla posiadaczy rachunków PMJDY W najbliższych miesiącach Bank planuje ng nadal intensywnie promować PMJDY we wszystkich oddziałach. Radhan Mantri Suraksha Bima Yojana PMSBY, Pradhan Mantri Jeevan Jyoti Bima Yojana PMJJBY, Atal Pension Yojana APY. Bank pomyślnie dotarł do słabiej położonej i słabszej ekonomicznie populacji poprzez programy PMSBY, PMJJBY i APY, które mają na celu ochronę socjalną W 2018 r. Państwa Bank pozyskał 5.319 klientów w PMSBY, 3.500 klientów z PMJJBY i 1.228 klientów w APY. Rachunek depozytowy w banku APNBasic Savings Bank BSBDA. BSBDA zastąpił rachunek bezgotówkowy Jest to wspaniały produkt dla osiągnięcia integracji finansowej szczególnie tych, którzy mają ograniczone potrzeby transakcyjne w grupie osób o niskich dochodach i mogą nie mieć odpowiedniej tożsamości, adresu, daty urodzenia lub dowodów podpisu W 2018 roku Bank otworzył 59.508 kont BSBDA. Kisan Mitra jak sama nazwa wskazuje jest produktem odpowiedzialnym, który spełnia wymóg i zwiększa oszczędność na obszarach wiejskich Jest to produkt specjalnie zaprojektowany dla członków spółdzielni np. Spółdzielnia mleczarska, spółdzielnia cukrowa Jest to modifi ed Classic Rachunek Oszczędności z kwotą otwarcia rachunku w wysokości zero i bez opłat za utrzymanie średniej kwoty za kwartał Płatności z tytułu współpracy z instytucją są kierowane przez to konto. Pożyczka na budowę w domu. Istnieje ogromna potrzeba w kraju, aby zapewnić rolnikom magazyn naukowców, dzięki czemu może dojść do pogorszenia stanu zmniejszone Także właściwe magazynowanie pomaga głodnym zachować swoje produkty i uzyskać uczciwą wycenę dla swoich produktów, zamiast sprzedawać w trudnej sytuacji Gramin Bhandaran Yojana, w ramach programu FY 2002 wprowadzono system subwencji inwestycyjnych na rzecz renowacji budownictwa wiejskiego. W tym programie kredytobiorca otrzymuje korzyść z kwoty subsydium zależna od dostępności systemu, a kredytobiorca spełnia g Zalecane przez NABARD wytyczne dotyczące kredytu rolnego i karty kredytowej Kisan. W celu zaspokojenia potrzeb kredytowych rolników, Bank posiada kilka detalicznych produktów rolnych, takich jak przykładowe kredyty rolne, skupiające nasiona, nawozy, pestycydy, nawozy, nawadnianie, a pożyczki na cele inwestycyjne, takie jak poprawa gruntów, nawadnianie i technika rolnictwa. Tematyka ta stanowi integralną część całego sektora sprzętu rolniczego i jest pośrednim wskaźnikiem wzrostu w sektorze rolnym. Bank uruchomił pożyczki na pożyczkę ponad trzy lata temu i stale rozwija swoją działalność w skali od Tier 2 do Tier 6 gałęzie Unseasonal deszcze i gradobicia w północnych, środkowych i zachodnich częściach kraju przez nieprzerwanie dwa sezony spowodowały utratę plonów W związku z tym nastrój wiejski jest nieco negatywny Ogólnie, w 201 201 roku, Sprzedaż ciągników w kraju spadła o około 12 procent w porównaniu z rokiem poprzednim. Bank kieruje bezpośrednio do Micro Finance Instytucje Instytucje finansowe, które z kolei pożyczają klientom pożyczkobiorców Z biegiem czasu Bank stworzył silną sieć klientów MIF na całym rachunku bankowym w oparciu o finansowanie Indiamodity Based Finance CBF. Bank angażuje rolników i przetwórców rolnych w produkty rolne przechowywane w wyznaczonym magazyny Bank posiada listę zaakceptowanych towarów, w stosunku do których udzielane są pożyczki Rynek surowców nadal był słaby w 2018 r., a zatem Bank podjął ostrożne podejście. Korespondent korporacyjny BC. Bank świadczy niezabezpieczone pożyczki przez BC w czterech stanach tj. Chhattisgarh, Gujarat, Madhya Pradesh i Odisha Pożyczki udzielane są członkom SHG i JLG w celu prowadzenia działalności związanej z utrzymaniem dochodów, umożliwiając tym samym korzystanie z małych pożyczek z sektora bankowego, a nie pożyczek z nieformalnych kanałów. Pożyczki te są przede wszystkim przeznaczone dla małych rolników i słabszych sekcji głównie na obszarach wiejskich Bank SA finansował 12 539 grup pożyczki dla SHGs i JLG. W 2018 r., w aby wspierać wzrost wolumenu, Twój Bank wprowadził nowy system oprogramowania do zarządzania pożyczkami BC To oprogramowanie pomaga utrzymać szczegółowe informacje na temat kredytobiorców w ramach kategorii SHG, JLG i Microenterprises Zapewnia wspólną platformę dla banków i BC w celu płynnego przetwarzania pożyczek i dodając ogromną wartość poprzez skrócenie czasu cyklu wypłaty pożyczki. SKLEP INTERNETOWY, RACHUNEK PIENIĘŻNY I WYMIANA ZAGRANICZNA. Sprzedaż aktywnie zarządza płynnością, transakcje kupna papierów wartościowych o stałym dochodzie, inwestycje w publiczne emisje papierów wartościowych, transakcje FX i skarbca sprzedaży detalicznej zapewniają zgodność z wymogami prawnymi, takimi jak CRR i SLR Wraz z poprawą wyników Banku, wiele renomowanych Instytucji Finansowych Instytucji Finansowych zaczęło rejestrować subskrypcję CD wydanych przez Bank w 2018 roku Bank ostrożnie osiągnął zyski, wykorzystując szanse handlowe w G Sec prezentowane poprzez obniżenie stóp procentowych. RBI kontynuował stanowcze stanowisko wobec polityki pieniężnej w celu wspierania wzrostu gospodarczego i kontroli l inflacja Wskaźnik produkcji przemysłowej IIP pozostał słaby ze względu na powolny wzrost w sektorze wytwórczym. Inflacja PPI utrzymała się na ujemnym poziomie ze względu na niższe ceny surowców, jednakże CPI utrzymał się na wyższym poziomie, głównie z powodu wysokich cen i usług żywnościowych Nocna płynność była w trybie deficytu dla przez większą część roku, a RBI zapewniało wsparcie płynności w drodze aukcji typu "overnight" i terminowego "repo". Dziesięć lat rentowności G SEC wzrósł z 7 60 do 7 75 procent pomimo spadku stóp procentowych o 75 pb przez RBI. Było to ze względu na wysoką podaż Obligacje w drodze przetargów zarówno od rządów centralnych, jak i państwowych Jednak pod koniec końca 2018 r. Rentowności G Sec spadły do ​​ok. 7 50 procent z powodu obniŜenia stóp przez RBI. W 2018 r. Główne waluty, w tym waluty rynku wschodzącego, napłynęły znacząco w dół presja ze względu na umocnienie dolara amerykańskiego i spadek cen surowców naftowych Waluty, takie jak rosyjski rubel, brazylijski real i marka południowoafrykańska spadły o 10 p od 30 procent dolar amerykański docenił wobec głównych walut z powodu oczekiwania na podwyżkę stóp przez amerykański Fed z powodu silnych danych płacowych Rupia indyjska była pod presją i spadła o 8 procent w stosunku do dolara amerykańskiego Jednak indyjska Rupia doceniona wobec innych główne waluty z powodu niższych rachunków bieżących Defi i lepszych perspektyw wzrostu Perskich rezerw walutowych wzrosły w porównaniu z rokiem poprzednim Sensex był pod presją ze względu na kontynuowanie sprzedaży przez instytucje zagraniczne instytucjonalne instytucje finansowe, choć sprzedaż ta została nieco zrekompensowana przez inwestycje w G Sec dzięki zwiększeniu limitu FII dostarczanego przez RBI EBC i japoński bank centralny obniżył stopy referencyjne na poziomie ujemnym w celu wsparcia wzrostu. Usługi zarządzania CMS. Bank świadczy korporacje, MSME MŚP i klientów detalicznych wyrafinowane i opłacalne CMS zarządzać logiką płatności w sposób bezkompromisowy W ostatnich latach Bank posiada znacząco zwiększona liczba klientów CMS Pod koniec FY 2018 Bank posiadał 3,528 klientów korzystających z platformy CMS Banku. Bankowość Internetowa Banku Biznesowego BIB. Bank oferuje najnowocześniejsze funkcje BIB zaprojektowane specjalnie dla klientów MSME SME Pod koniec roku 2018, BIB wykorzystał 16,170 klientów Bank planuje w najbliższych miesiącach podwyższyć wartość BIB. Polityka ryzyka kredytowego wspiera i jest zgodna z celem osiągnięcia wzrostu przy jednoczesnym zachowaniu jakości portfela poprzez zrównoważenie ryzyka i wynagrodzenia. Celem jest zapewnienie długoterminowych, trwałych zysków w trakcie cyklu koniunktury Bank stara się nieustannie zwiększać wewnętrzne możliwości oceny ryzyka. Funkcja Ryzyka w czasie opracowała możliwości oceny ryzyka związanego z różnymi produktami i segmentami branżowymi np. MSME, MŚP, hipotek, firm i AIB Wysiłek ma na celu ujednolicenie proces zatwierdzania kredytu tak, aby wyniki były przewidywalne Bank wdrożył model ratingowy, który uwzględnia bota h czynniki ilościowe i jakościowe i generują ocenę, która staje się jednym z kluczowych czynników wpływających na decyzje dotyczące kredytu. Departament Zarządzania Kredytowego CAD odpowiada za wypłatę, dokumentację i tworzenie zabezpieczeń, zarządzanie bazami danych, MIS i analitykę. kluczowe ekspozycje klientów centralnie w celu wykrycia wczesnych sygnałów ostrzegawczych w oparciu o prowadzenie rachunku i inne jakościowe dane wejściowe. W roku 2018 jednym z najważniejszych elementów funkcji kredytowej jest wprowadzenie oprogramowania FinnOne Neo współczesnego i kompleksowego oprogramowania pożyczek ratalnych. Był to cross-funkcjonalny wysiłek Kredyt, Technologia, Biznes i Finanse Twój Bank jest pierwszym bankiem w Indiach obejmującym FinnOne Neo To nowe oprogramowanie pomaga poprawić decyzje kredytowe, wydajność i doświadczenie klienta Kredyt wprowadził również oprogramowanie Hunter do wykrywania potencjalnych wniosków o oszustwo kredytowe W celu przyspieszenia kredytu osiągnięto prostą integrację z jednym kliknięciem ed w celu uzyskania informacji o banku kredytowym Wprowadzono kilka nowych produktów, na przykład Kredyt samochodowy, kredyt inteligentny, pożyczki indywidualne, dwukierunkowe i SME Flexi w roku 2018, proaktywne interwencje polityczne dzięki zaawansowanemu wykorzystaniu analityków, trendom zachowań klientów, to ensure healthy portfolio in the growing retail advances There was a lot of focus on training, upskilling and process standardization This helped in scaling up the credit workforce to meet the growing needs of the business in terms of increase in locations and volumes. Concentration risk is monitored and managed both at the customer level and at the aggregate level The Bank continuously monitors portfolio concentrations by segment, ratings, borrower, group, sensitive sectors, unsecured exposures, industry and geography The Bank adopts a conservative approach within the regulatory prudential exposure norms. Besides the usual monitoring of Structural Liquidity, Interest Rate Sensitive Gap limits and Abso lute Holding limits, the Bank also monitors interest rate risks using Value at Risk limits Exposures to Foreign Exchange and Capital Markets are monitored within pre set exposure limits, margin requirements and stop loss limits. Country Exposure Risk. The Bank has established specific country exposure limits which is capped at 1 5 of Total Assets The limit also depends upon rating of individual countries The Bank uses the mitigant of insurance cover available through the Export Credit and Guarantee Corporation ECGC , where appropriate. As part of the liquidity management and contingency planning, the Bank assesses potential trends, demands, events and uncertainties that could result in adverse liquidity conditions The Bank s Asset Liability Management ALM policy defines the gap limits for the structural liquidity and the liquidity profile is analysed on both static and dynamic basis by tracking cash inflow and outflow in the maturity ladder based on the expected occurrence of cash flow Th e Bank undertakes behavioural analysis of the non maturity products, namely CASA, Cash Credit and Overdraft accounts on a periodic basis to ascertain the volatility of balances in these accounts The renewal pattern and premature withdrawals of Term Deposits and drawdowns of unavailed credit limits are also captured through behavioural studies The liquidity profile is estimated on an active basis by considering the growth in Deposits, Advances and investment obligations The concentration of large deposits is monitored on a periodic basis Emphasis has been placed on growing Retail deposits and avoid as far as possible bulk deposits The Bank periodically conducts liquidity stress testing. Operational risk is the risk of loss resulting from inadequate or failed internal processes, people or systems, or external events The Bank s operational risk management framework is defined in the Operational Risk Management Policy approved by the Board of Directors While the policy provides a broad fram ework, Operational Risk Management Committee ORCO oversees the operational risk management in the Bank The policy specifies the composition, roles and responsibilities of the ORCO The framework comprises identification, assessment, management and mitigation of risks through advanced tools and analysis. New products or services introduced are subject to a risk review and sign off process so that relevant risks are identified and assessed independently from the unit proposing the product There is a separate Management Committee for Approval of Process MCAP constituted to approve and review various processes in the Bank The said committee consists of experienced bankers and subject matter experts Internal Audit also reviews the processes that are implemented as part of the audit function. The Bank pays special attention to issues that may create a Reputational risk Events that can negatively impact the Bank s position are handled cautiously ensuring utmost compliance and in line with the va lues of the Bank. Implementation of Basel III guidelines. In accordance with RBI guidelines, the Bank has migrated to Basel III capital adequacy disclosures with effect from Q1 FY 2017 The Bank continues to review and improve on its risk management systems and practices to align them with international best practices The Bank has successfully implemented Standardized Approach for Credit Risk, Standardized Duration Approach for Market Risk and Basic Indicator Approach for Operational Risk. INFORMATION TECHNOLOGY IT. Technology has been changing rapidly in the banking industry and customers are always expecting value added services across multiple channels Banks have to keep pace else risk losing loyalty of customers Our intention is to be part of this transformational journey and stay ahead of competition The Bank s IT strategy has four pillars a Core Applications continuously upgrade to support digital transformation, b Mobile Tab create customer convenience by optimum use of mobile device s, c Payments offer innovative solutions that are dynamic, secure and fast, d Infrastructure modernize to support business growth in a cost effective and secure manner In FY 2018, the Bank launched several new applications and upgrades a Pilot launch of India s first Aadhaar and fingerprint biometric ATM, b FinnOne Neo instalment loan system, c Gold Loan Management System, d user friendly and comprehensive Mobile Banking DCB On The Go, e Missed Call Facility, f IMPS for internet, mobile and branch banking, g Straight Through RTGS NEFT h NACH for managing customer mandates, i RuPay on Point of Sale POS , j Smart Credit for reducing credit cards interest cost, k Online Mutual Funds, l Enhanced Business Internet Banking, m e DSR to manage frontline sales force, n m Collect for easing field collections activity, o m Credit to speed up MSME SME loan processing, p Aadhaar e KYC at select branches, q user friendly and responsive DCB Bank website, r Talisma email solution, s BR Net for managin g BC expansion, t AMLOCK new version to improve AML KYC monitoring, u network upgrade to provide better speed and response at branches, v Server Virtualization to facilitate business scale up and w migration to state of the art Data Center. The Bank s focus is on creating a cost effective scalable Operations unit that can deliver superior customer experience The Bank intends to achieve optimum centralization of activities to National Processing Center NPC Chennai with the idea of creating a centre of excellence Initiatives in FY 2018 include centralisation of Inward Clearing, insourcing of CTS scanning for Outward Clearing, NACH mandate management, insourcing of customer letters and statements and cards migration from magnetic stripe to chip based card In the coming months, the Bank intends to further simplify its processes in order to provide superior experience to the customers in the growing branch network. INTERNAL AUDIT IA. IA has a team of professionals, experienced bankers, domain experts and new comers with audit and finance background The Audit Committee of the Board ACB provides direction and monitors the effectiveness of the IA function IA forms the third line of defence in the overall risk management framework of the Bank IA is independent and continuously evaluates and tests the internal controls to identify gaps, inadequacies and residual risks The IA function incorporates RBI guidelines, aims to embrace the best practices from the industry, professional bodies and strives to follow high standards IA has put in a detailed risk assessment and audit planning process in place In FY 2018, branch audit model was revamped, audit program scope enhanced, scoring and reporting revised Further, realizing the importance of IT, IA strengthened the audit process of the IT unit Concurrent audit engagement and scope was revised and additional efforts were put in to improve the quality and efficiency of audits IA focused on data analytics to improve risk identification a nd accordingly 60 plus exception reports were introduced for monitoring the branches IA has a follow up process to ensure issues identified are rectified in a timely manner IA conducts regular in house training to improve the competency of the internal audit team IA continues to appraise the Board, the Audit Committee of the Board ACB and the Management teams in terms of newer emerging threats and recommend appropriate mitigating measures. HUMAN RESOURCE HR. In FY 2018, the HR unit continued the people agenda of developing, caring, engaging and building a culture that supports performance and growth The Bank s headcount went up from 3,352 in FY 2018 to 4,248 in FY 2018 The HR unit ensured that 70 percent of newcomers complete their induction program within 15 days of joining In order to attract Gen Y candidates a new modern interactive youthful career website was launched The Bank believes in hiring and grooming freshers Accordingly, HR created DCB Bootcampers program The Bank already ha s an innovative mobile app called DCB Connect which has so far witnessed almost 3,000 downloads A unique concept of engaging the freshers parents was launched by the HR team. The freshers parents were pleasantly surprised with a welcome card from the Bank along with the newcomer s business card This had a super impact on the entire family In FY 2018, the HR training team was operating at full steam A total of 1,243 training programs were conducted in which 3,635 staff participated In order to help improve the supervision quality, DCB Ascend a five step certifi cation program was launched The program is intended to improve people competency at all levels of supervision Another innovation was the online training module called DCB Lumos which has become a big success Lumos has now been adopted by almost 67 percent of the staff and it contains over 45 key modules including product, process and compliance The entire HR system has been revamped with the introduction of E vu This will help ach ieve paperless HR processes and also provide employees with superior experience. In the spirit of improving benefi ts, Group Medical Claim policy was substantially improved with the introduction of a Sum Insured enhancement, b Introduction of concept of fl oater , c Inclusion of parents with co pay In the Corporate Offi ce Doctor On Board service was introduced The city of Chennai witnessed unprecedented rains causing fl ood and havoc The entire city suffered terrible hardship for many days The HR unit swung into quick action and helped provide fast emergency loans to 116 employees to support rehabilitation. HR organised DCB Allympics , a mega sports event across many cities All the houses participated with huge enthusiasm The day ended with a staff fashion show The HR unit conducted Family Work a painting competition for employees children The theme was Save the Planet The best of the paintings were chosen for the Bank s yearly diary and calendar Throughout the year enthusiasm was creat ed and festive mood sustained with events such as Kite Flying, Independence Day Celebration, Manco Food Fest, Dandiya Night, Cricket Tournament, Rangoli Competition, Mother s Day Celebration, Fun Quiz, Stepatholon, Diwali, Christmas, and Id For the welfare of the employees, HR organized Eye Check Up, Medical Camp and Straight from the Heart programs. Ensuring customer delight in every interaction remains the Bank s core desire for growth and success Customer complaints and satisfaction levels are closely monitored by the MD CEO and Senior Management team An independent Service Excellence team analyses customer complaints, identifies the root cause, makes suggestions for process improvements and follows up with the respective units for rectification The Bank has a Centralised Complaint Management system to ensure that customer queries and complaints are not missed out Customer queries and complaints are vigorously followed up to ensure timely resolution and stringent quality standards ar e imposed on the Bank s staff The Bank continues to make good progress on the concept of Power of Three Empathy, Speed and Quality ESQ initiative launched four years ago The Bank s ambition is to make ESQ the defining character of the Bank The ESQ quotient displayed by the prospective employee is a key parameter for recruitment, just as demonstrated ESQ is a key ingredient of the performance appraisal of every employee In order to enhance customer service, the Bank has embarked on six pillars of Service Excellence Voice of Customer, Service Recovery, Attrition Calling, Process Simplification, Service Culture and Measures Metrics The Service Excellence team regularly conducts customer complaint meetings, review of progress on six pillars with key stakeholders, weekly calls with frontline staff to obtain feedback, make surprise visits to branches, conduct customer meetings, focus groups with branch staff and mystery shopping to understand frontline service culture and competence DCB Esqu ire magazine was launched to recognize ESQ champions In this monthly magazine 154 ESQ stories were published and 155 champions were recognized The progress on Service Excellence is regularly monitored by the Customer Service Committee CSC of the Board. Your Bank provides customers the choice of accessing DCB 24 hour Customer Care Phone Banking, ATMs, Internet and Mobile Banking for completing their banking needs The Bank strives to provide bestin class technology and service platform and hence introduced the Missed Call Facility which enables customers to complete their basic banking by simply giving a missed call DCB on the Go , the Bank s mobile banking platform has been upgraded and is now available in Android and iPhone smart phones The Bank provides instant fund transfer facility through Inter Bank Mobile Payment System IMPS. In FY 2018, the Bank s Customer Care Associates attended to almost 9 lakh calls At DCB Bank s 24 Hour Toll Free Customer Care, customers directly get connected with the Bank offi cer Customer Care Associate without going through the pain of IVR Thus, customers receive personal care The Bank offers 6 different languages that customers can choose from, making it one of the best in the industry. Marketing Brand Awareness. FY 2018 witnessed hectic activity in the Marketing Brand Awareness unit Throughout the year lots of programs were conducted to create brand visibility It helped to improve staff morale as well The Bank tied up with BITS Pilani and presented Conquest 2018 , a prestigious start up competition where young companies in the IT space competed for funds, visibility, mentoring, incubation and investments This was in line with the Bank s strategy of engaging with Fintech. The Bank was the Official Partner Kings XI Punjab for IPL in 2018 and received immense visibility in the entire North region of India Some of the Bank s customers also got a chance to meet with select players of Kings XI Punjab in official customer events The Bank was as sociated with the ninth edition of the World Sacred Spirit Festival WSSF 2018 an international arts and cultural extravaganza in Mehrangarh Fort, Jodhpur, Rajasthan featuring eminent world famous artists This program also helped to promote local artists and exceptional young talent Besides the above, the Bank participated in Kalyanamalai organized by Sun TV, sponsored KGA Republic Day Golf in Bangalore and Navy Golf Tournament in Delhi A fabulous Sufi music night Hamsafar Hamsar was also organized in Delhi for select customers In FY 2018, around the branch neighbourhood, the Bank conducted approximately 2,500 micro marketing events. This below the line marketing strategy helped in generating valuable business leads and also created plenty of brand visibility Some examples of micro marketing activities were musical festivals, residential contact program, marathon, customer meets, golf event, movie shows, club programs, blood camps, free health checkups, car rally, city clean up, distribu tion of drinking water at places of worship and festival celebrations. PARTICULARS OF LOANS, GUARANTEES OR INVESTMENTS BY THE BANK. Not applicable being a banking company. PARTICULARS OF CONTRACTS OR ARRANGEMENTS WITH RELATED PARTIES. All the transactions with related parties are in the ordinary course of business and on arm s length basis and there are no material contracts or arrangement or transactions at arm s length basis and thus disclosure in from AOC 2 is not required. POLICY ON RELATED PARTY TRANSACTIONS OF THE BANK. The Bank has a policy on Related Party Transaction and the same has been displayed on the Bank s website on Related Party Transactions 2017.CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY CSR. A Board Level Committee of CSR has been constituted and the Board has adopted a CSR Policy as recommended by the Committee The thrust areas of CSR Policy are a Conservation of water water storage water usage protecting water bodies b Waste Management and c Recycling The Bank s thrust area is also in keeping with the Government of India s Swachh Bharat initiative. Your Bank CSR project is located at Hirwe village in Mokhadda block of Palghar district in Maharashtra This project has two fold objectives Firstly, the near term impact of supply, storage and judicious use of water for irrigation and other use The longer term impact aims to bring about a salutary change in the health, income and overall quality of life indicators. Due to lack of sustainable agriculture and natural resource management rural India has often fallen into the trap of either droughts or flooding for lack of technical knowhow about rain water harvesting or water recharging which benefits small and marginal farmers with better quality life and livelihood The project at Hirwe aims to achieve water supply, storage and irrigation developed through the installation of a solar powered lift irrigation system which will lift water from a perennial water source This will enable the marginal farmers grow at least two cr ops and possibly an intercrop too. The enhanced production of horticulture produce has a ready market local, at Nasik and upto Navi Mumbai Use of non fossil fuel as a power source by the use of solar panels is a pollution abatement measure Use of natural gravity to supply water from storage positioned on hills surrounding the village unshackles the villages from unreliable grid power The project also incorporates drip irrigation Thus during monsoon season rain fed irrigation will be used, while during the non monsoon season drip irrigation will result in judicious use of water. Website link for DCB Bank CSR policy is at Bank CSR. POLICY ON DIRECTORS APPOINTMENT AND REMUNERATION INCLUDING CRITERIA FOR DETERMINING QUALIFICATIONS, POSITIVE ATTRIBUTES, INDEPENDENCE OF A DIRECTOR, KEY MANAGERIAL PERSONNEL AND OTHER EMPLOYEES. The Board shall have minimum 3 and maximum 15 directors, unless otherwise approved No person of age less than 21 years shall be appointed as a director on the Board The Ba nk shall have such person on the Board who complies with the requirements of the Companies Act, 2017, the Banking Regulation Act, 1949, Provisions of the Listing Regulations, the Fit Proper criteria prescribed by the Reserve Bank of India RBI , Memorandum of Association and Articles of Association of the Bank and all other statutory provisions and guidelines as may be applicable from time to time Composition of the Board shall be in compliance with the requirements of Regulation 17 of the Securities and Exchange Board of India Listing Obligations and Disclosure Requirements Regulations, 2018 the Listing Regulations Majority of the Directors as required under the Banking Regulation Act, shall have specialised knowledge experience in the areas like Agriculture, Banking, SSI, Legal, Risk Management, Accountancy, Finance etc Except for the Chairman and the MD CEO, no other directors are paid remuneration, but are paid only sitting fees The Chairman and the MD CEO are paid remuneration as a pproved by RBI and other applicable authorities, but are not paid sitting fees MD CEO, Company Secretary and Chief Financial Officer shall be the Key Managerial Personnel KMPs of the Bank All persons who are Directors KMPs, members of Senior Management and all other employees shall abide by the Code of Conduct Independent Directors are not entitled for ESOPs Directors KMPs shall not acquire any disqualification and shall be persons of sound integrity and honesty, apart from knowledge, experience etc in their respective fields. PARTICULARS OF EMPLOYEES. The Bank had 4248 employees as on March 31, 2018 17 employees employed throughout the year were in receipt of remuneration of more than Rs 60 lacs per annum and 1 employee employed for part of the year was in receipt of remuneration of more than Rs 5 lacs per month The details of such employees in terms of Section 197 12 of the Companies Act, 2017 read with Rule 5 2 and 5 3 of the Companies Appointment and Remuneration of Managerial Person nel Rules, 2017 are appended separately Annexure I and form part of this Report The Report and Accounts are being sent to the shareholders excluding these particulars and any shareholder interested in obtaining the said details may write to the Company Secretary at the Registered Office of the Bank. EMPLOYEE STOCK OPTIONS. The information pertaining to the Employee Stock Options is given in ANNEXURE II to this Report. PARTICULARS REGARDING CONSERVATION OF ENERGY, TECHNOLOGY ABSORPTION AND FOREIGN EXCHANGE EARNINGS AND OUTGO. The provisions of Section 134 3 m of the Companies Act, 2017 relating to conservation of energy and technology absorption do not apply to the Bank However, as mentioned in earlier part of the Report, the Bank has been continuously and extensively using technology in its operations Foreign Exchange earnings and outgo are part of the normal banking business of the Bank. ESTABLISHMENT OF VIGIL MECHANISM. The Bank has in place a vigil mechanism pursuant to which a Whistle Bl ower Policy has been in vogue for the last several years The policy was last reviewed in Policy inter alia provides a direct access to a Whistle Blower to the Chairman of ACB on his dedicated email ID The Whistle Blower Policy covering all employees and directors is hosted on the Bank s website at blower policy. THE DETAILS IN RESPECT OF ADEQUACY OF INTERNAL FINANCIAL CONTROLS. The Bank has designed and implemented a process driven framework for Internal Financial Controls IFC within the meaning of the explanation to Section 134 5 e IFC of the Companies Act, 2017 For the year ended 31 March 2018, the Board is of the opinion that the Bank has sound IFC commensurate with the nature and size of its business operations wherein controls are in place and operating effectively and no material weaknesses exist The Bank has a process in place to continuously monitor the existing controls and identify gaps, if any, and implement new and or improved controls wherever the effect of such gaps would h ave a material effect on the Bank s operation. DIRECTORS RESPONSIBILITY STATEMENT. Based on the framework of internal financial controls and compliance systems established and maintained by the Bank, the work performed by the internal, statutory and secretarial auditors and the reviews performed by the Management and the relevant Board Committees, including the Audit Committee of the Board, the Board is of the opinion that the Bank s internal financial controls were adequate and effective during the year ended 31 March 2018 Accordingly, pursuant to Section 134 5 of the Companies Act, 2017, based on the above and the representation received from the Operating Management, the Board of Directors, to the best of their knowledge and ability confirms that. i in the preparation of the annual accounts, the applicable accounting standards have been followed and that there were no material departure therefrom. ii they have in the selection of the accounting policies, consulted the statutory auditors and have applied their recommendations consistently and made judgements and estimates that are reasonable and prudent so as to give a true and fair view of the state of affairs of the Bank as at 31 March 2018 and of the Profit of the Bank for the year ended on that date. iii they have taken proper and sufficient care for the maintenance of adequate accounting records in accordance with the provisions of the Companies Act,2017, for safeguarding the assets of the Bank and for preventing and detecting fraud and other irregularities. iv they have prepared the annual accounts on a going concern basis. v they have laid down internal financial controls to be followed by the Bank and that such internal financial controls are adequate and were operating effectively during the year ended 31 March 2018 and. vi proper systems have been devised to ensure compliance with the provisions of all applicable laws and that such systems were adequate and operating effectively during the year ended 31 March 2018.EXTRACT OF THE ANNUAL RETURN. An extract of the Annual Return as of 31 March 2018 pursuant to the sub section 3 of Section 92 of the Companies Act, 2017 and forming part of the report is attached separately as ANNEXURE III to this report. The Bank has been continuously observing the best corporate governance practices and benchmarks itself against each such practice. A separate section on Corporate Governance and a Certificate from the Statutory Auditors M s B S R Co LLP, Chartered Accountants Registration No 101248W W 100022 regarding compliance of the conditions of Corporate Governance as stipulated in Schedule V of the SEBI Listing Obligations and Disclosure Requirements Regulations, 2018 form part of this Annual Report. During FY 2018, there was no change in the Board of Directors A brief re sume relating to Mr Munjee who is to be re appointed as Director is furnished in the notice of the 21st AGM as well as in the report on Corporate Governance Based on the Disclosures provided by him, he is not disqualified from being appointed as a Director as specified in terms of Section 164 of the Companies Act, 2017 He is not related to any other director. A STATEMENT INDICATING THE MANNER IN WHICH FORMAL ANNUAL EVALUATION HAS BEEN MADE BY THE BOARD OF ITS OWN PERFORMANCE AND THAT OF ITS COMMITTEES AND INDIVIDUAL DIRECTORS.1 The Chairman of the Nomination and Remuneration Committee of the Board sent a draft parameterized feedback forms for evaluation of the Board, the Independent Directors and the Chairman.2 Independent Directors at a meeting without anyone from the non independent directors and management, considered evaluated the Board s performance, performance of the Chairman and other non independent Directors.3 The Board subsequently evaluated performance of the Board, the Comm ittees and Independent Directors without participation of the relevant director. THE DETAILS OF FAMILIARISATION PROGRAMME ARRANGED FOR INDEPENDENT DIRECTORS HAVE BEEN DISCLOSED ON WEBSITE OF THE BANK AND ARE AVILABLE AT THE FOLLOWING LINK. M s B S R Co LLP, Chartered Accountants Registration No 101248W W 100022 , who were re appointed as Statutory Auditors at the last Annual General Meeting, have completed their consecutive term of four years Section 139 of the Companies Act, 2017 and the Rules made there under provide that a company can appoint a firm as auditor for maximum two terms of five consecutive years In other words, a company can make appointment of auditor for fi ve years at a time However, the Bank is also governed by the provisions of the Banking Regulation Act, 1949 and the circulars notification guidelines issued by the Reserve Bank of India RBI from time to time As per the extant provisions, RBI gives permission for appointment of auditor on year to year basis Further, as per RBI s directive, it is mandatory to rotate the Auditor after completion of four years Since M s B S R Co LLP have already completed their term of four years, appointment of M s Deloitte, Haskins Sells, Chartered Accountants Registration No 117365W as the Statutory Auditors of the Bank has been approved by RBI vide letter Ref DBS 16 dated April 12, 2018 for the year 2018 17 for their first year, and their appointment is recommended by the Board for approval of shareholders at the ensuing Annual General Meeting for a period of up to four financial years i e till the 25th AGM. SECRETARIAL AUDIT REPORT. Pursuant to the requirements of the Companies Act, 2017, the Bank has appointed M s Ananthasubramanian Co Practicing Company Secretaries CoP 1774 as the Secretarial Auditor for FY 2018 and their report of April 11, 2018 is attached separately to this report. Your Board wishes to thank the principal shareholder and promoters, the Aga Khan Fund for Economic Development S A AKFED , and all t he other shareholders for the confidence and trust they have reposed in the Bank Your Board also acknowledges with appreciation the Reserve Bank of India RBI for its valuable guidance and support to the Bank Your Board similarly expresses gratitude for the assistance and co operation extended by SEBI, BSE, NSE, NSDL, CDSL, NPCIL, Central Government and the Governments of various States, Union Territories and the National Capital Region of Delhi where the Bank has its branches. Your Board acknowledges with appreciation, the invaluable support provided by the Bank s auditors, lawyers, business partners and investors Your Board is also thankful for the continued co operation of various financial institutions and correspondents in India and abroad. Your Board wishes to sincerely thank all its customers for their patronage Your Board records with sincere appreciation the valuable contribution made by employees at all levels and looks forward to their continued commitment to achieve further gr owth and take up more challenges that the Bank has set for the future. On behalf of the Board of Directors. This is to inform that M s link Intime India Pvt Ltd Registrar and Transfer Agents RTA of the Bank has informed having changed its Registered Office and Mumbai operations with effect from 25 02 2017 From C-13, Pannalal Silk Mills Compound, L B S Marg, Bhandup W , Mumbai-400 078 To C-101, 247 Park, L B S Marg, Vikhroli W , Mumbai-400 083.By BSE on 10 Mar 2017 13 03 PM. DCB BANK LIMITED has informed the Exchange that M s link Intime India Pvt Ltd Registrar and Transfer Agents RTA of the Bank has informed having changed its Registered Office and Mumbai operations with effect from February 25, 2017.By NSE on 10 Mar 2017 00 00 AM. DCB BANK LIMITED has informed the Exchange regarding outcome of meeting of the Board of Directors of the Company held on March 07, 2017.By NSE on 07 Mar 2017 00 00 AM. By NSE on 07 Mar 2017 00 00 AM. The Bank has already informed Stock Exchanges in respect of the Board Meeting scheduled on Tuesday, March 07, 2017 to consider, inter alia, approval for Issue of Securities shares, including issue of Securities shares to Qualified Institutional Buyers Pursuant to the requirements under SEBI Prohibition of Insider Trading Regulations, 2018, and the Banks Code viz DCB Bank-Code of Conduct for Prohibition of Insider Trading the Trading Window of the Bank stands closed from closure of the working hours today i e Thursday, March 02, 2017, and the same shall be re-opened, 48 hours after conclusion of the Board Meeting. By BSE on 02 Mar 2017 16 45 PM. DCB Bank Buy. Reduced dependence on high-cost bulk deposits has helped improve margins. October 12, 2017.After a turnaround in operational performance and a substantial improvement in asset quality, DCB Bank is well poised for its next leg of growth Over the last five years, the bank has shed its risky, unsecured loan portfolio and shifted its focus to secured lending, led by the home loan segment. At the current price of 81 9, the stock is trading at 1 5 times its one-year forward book value, which is on a par with some other regional banks such as Karur Vysya and ING Vysya Bank. But DCB Bank traded at a significant premium in 2007-08, before it was de-rated after incurring huge losses in FY 2009 and FY 2017 The stock is likely to get re-rated upwards given its strong financial performance in recent times For investors with a two three-year horizon, DCB Bank is a good buy at current levels. Home loan, SME push. Under a new management since 2009, DCB Bank has shifted its focus towards secured lending Lending has grown 20 per cent annually over the last five years, driven by the home loan segment, which grew 64 per cent annually during this period As of June 2017, home loans constituted 38 per cent of the bank s loans, up significantly from just 8 per cent in FY 2009 Despite the slowdown in the economy, the housing segment continues to deliver steady growth. The other segment that the bank remains focussed on is the SME small and medium enterprise portfolio, which offers banks a large financing opportunity This segment grew 23 per cent annually over the last five years, and now constitutes 16 per cent of DCB Bank s loan portfolio Under the SME segment, it provides collateralised term and working capital loans to companies About 80 per cent of the SME portfolio is secured, mitigating the risk Both the SME and the home loan segments will continue to drive the bank s projected loan growth of 22-24 per cent over the next two years. Transformation pays off. The asset quality was a huge concern for the bank in 2008-09, when its gross non-performing assets GNPA spiked to 8 8 per cent of loans By shifting focus to secured lending, it has been able to improve its asset quality substantially over the last five years. GNPAs have declined sharply to 1 7 per cent of loans A continued focus on secured lending will help the bank maintain stable asset quality. Also, as part of its transformation, t he bank reduced its dependence on high-cost bulk deposits and instead increased the share of retail deposits This has helped it improve margins Retail deposits are now 79 per cent of total deposits as against 67 per cent in 2009.DCB Bank has a strong presence in the western States, such as Maharashtra and Gujarat It intends to expand into Tier-II to Tier-VI cities to build its retail deposit base The bank is well capitalised to fund its next leg of growth As of June 2017, DCB Bank s capital adequacy ratio was 13 6 per cent. This article was published on October 12, 2017.Get more of your favourite news delivered to your inbox. NEVER miss any latest news we will have it delivered hot to your inbox.

No comments:

Post a Comment